پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 226805
حکم جلب کفاشيان و اسدي صادر مي شود؟ + سند
تاریخ انتشار : 1395/08/04 14:29:57
نمایش : 1229
يکي از کارمندان سابق فدراسيون فوتبال از صدور حکم جلب براي سه تن از مديران اين فدراسيون خبر داد. او پيگير شکايتي است که براي بازگشت به کار انجام داده و منجر به صدور حکم عليه مديران فدراسيون شده است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سعيد نحوي به گفته‌ي خودش ۲۴ سال کارمند فدراسيون فوتبال بوده تا اينکه اخراج مي‌شود. او در اين‌باره اظهار داشت: «چون در يک جلسه نسبت به دروغ‌هايي که اسدي گفت اعتراض کردم من را اخراج کردند، ولي حالا از دايره اجراي احکام دادگاه، حکم بازگشت به کار گرفته‌ام و تاج هم نامه اين کار را صادر کرده ولي آقاي اسدي مانع اجراي حکم مي‌شود.»

 

او ادامه داد: «اکنون پرونده بازنشسته‌هاي فدراسيون مطرح شده در حالي که از فهرست ۴۲ نفري که نبايد حقوق بگيرند، به ۵ نفر از نورچشمي‌ها حقوق داده مي‌شود. برخي‌ها هم در فدراسيون چند نفر از دوستان‌شان را استخدام کرده‌اند و ماهي ۳.۵ ميليون تومان به آن‌ها حقوق مي‌دهند. فردي به نام "م.ش" در بخش تشريفات و "ن.و" به عنوان مشاور دبيرکل استخدام شده‌اند. اصلا پستي به اسم مشاور دبيرکل در چارت فدراسيون معني ندارد.»

 

نحوي ادامه داد: «روز يک‌شنبه با مامور دادگاه به فدراسيون فوتبال رفتم تا حکم بازگشت به کارم اجرا شود اما از آن جلوگيري کردند. مامور اجراي حکم هم نوشت که چه اتفاقي افتاده تا احتمالا حکم جلب براي اسدي دبيرکل فدراسيون فوتبال، کفاشيان به عنوان نايب رييس و رضايي‌فر به عنوان مسئول امور اداري فدراسيون به دليل جلوگيري از اجراي حکم صادر شود.»

 

او هم‌چنين گفت: «در فدراسيون به ۵ نفر از فهرست ۴۲ بازنشسته برخلاف قانون، حقوق مي‌دهند. البته گفته‌اند که فدراسيون مي‌خواهد براي نورچشمي‌هايش مجوز ادامه فعاليت هم بگيرد.»

 

 

 

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html